Ο CEO της Volterra κ. Πάνος Νίκου στην εφημερίδα DIE WELT. Ο κ. Νίκου, έκανε λόγο για ζητήματα που αφορούν τις επενδύσεις στον κλάδο της ενέργειας.

“Συνέντευξη κ. Πάνου Νίκου, Διευθύνοντος Συμβούλου της Volterra, στην εφημερίδα DIE WELT”

20/05/2020
Εκπαιδετικό σεμινάριο επίσημου δικτύου Volterra Shop

Εκπαιδευτικό σεμινάριο επίσημου δικτύου Volterra Shop Βορείου Ελλάδος

29/06/2020
Προβολή όλων

ΔΕΔΔΗΕ: Διαδικτυακή εφαρμογή για δήλωση βλάβης

Νέα υπηρεσία του ΔΕΔΔΗΕ για την Online Δήλωση Βλάβης

Νέα υπηρεσία του ΔΕΔΔΗΕ για την Online Δήλωση Βλάβης

Τη νέα αναβαθμισμένη εφαρμογή για την online δήλωση βλάβης ηλεκτροδότησης με δυνατότητα ενημέρωσης με sms ανακοίνωσε ο ΔΕΔΔΗΕ, στο πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης των υπηρεσιών που παρέχει για τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών του.

Αναλυτικότερα, οι καταναλωτές μπορούν επισκεπτόμενοι τον ιστότοπο του ΔΕΔΔΗΕ και να κάνουν εδώ Online Δήλωση, είτε μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή, είτε μέσω κινητής συσκευής (smartphone, tablet κλπ), να δηλώνουν περιστατικά που αφορούν προβλήματα στην ηλεκτροδότησή τους (διακοπή ηλεκτροδότησης, ηλεκτροδότηση υπό μη κανονική τάση, κ.λπ.).

Για τη δήλωση απαιτείται η καταχώριση από τον επισκέπτη της εφαρμογής του Αριθμού Παροχής (αναγράφεται σε εμφανές σημείο των λογαριασμών κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας των Προμηθευτών), καθώς και ορισμένων προσωπικών δεδομένων (ονοματεπώνυμο, αριθμός κινητού τηλεφώνου) και άλλων σχετικών πληροφοριών (αν ο επισκέπτης είναι ο συμβεβλημένος χρήστης της παροχής, ή εν γένει χρήστης της παροχής κ.λπ.).

Με την ολοκλήρωση της εισαγωγής των δεδομένων, ο χρήστης θα λάβει με sms ειδικό κωδικό για την πιστοποίηση του κινητού του (authentication pin) και ενημέρωση για την επιτυχημένη καταχώριση της αναγγελίας. Στη συνέχεια θα ακολουθήσουν δύο ενημερωτικά sms, ένα για τον εκτιμώμενο χρόνο ολοκλήρωσης των εργασιών και ένα για την πλήρη αποκατάσταση της βλάβης.

Η νέα αναβαθμισμένη υπηρεσία, εντάσσεται στον ευρύτερο σχεδιασμό του ΔΕΔΔΗΕ για τη διάθεση νέων mobile εφαρμογών που θα ενισχύσουν την online εξυπηρέτηση των πελατών του, υποστηρίζοντας το μεγαλύτερο εύρος των αναγκών τους.

Κάντε Online Δήλωση για βλάβη εδώ > https://apps.deddie.gr/PowerCutReportWebapp/index.html