Ανοικτές θέσεις εργασίας

Η ομάδα μας συνεχώς μεγαλώνει!

Αν θέλεις και εσύ να γίνεις μέλος της, στείλε μας το βιογραφικό σου σημείωμα στο career@volterra.gr ή συμπλήρωσε την παρακάτω φόρμα:

Βασικές προϋποθέσεις, αποτελούν το πάθος για εργασία και επαγγελματική ανέλιξη, το δημιουργικό πνεύμα, οι υψηλές φιλοδοξίες και η πελατοκεντρική προσέγγιση.

Όλες οι αιτήσεις, καθώς και τα προσωπικά σας στοιχεία, τηρούν στο μέγιστο βαθμό τις αρχές της εχεμύθειας και της εμπιστευτικότητας, και για κανένα λόγο δε διαβιβάζονται σε άλλες εξωτερικές εταιρείες ή συνεργάτες. Επίσης, να σας καταστήσουμε σαφές ότι με γραπτό σας αίτημα (είτε μέσω Fax: 2130 88 3299, είτε Ταχυδρομικά: Αμαρουσίου Χαλανδρίου 16, Μαρούσι, 151 25), μπορείτε ανά πάσα στιγμή εύκολα να αιτηθείτε τη διαγραφή των στοιχείων σας από τη βάση δεδομένων μας.

Παρακαλούμε αναφέρατε στο μήνυμα σας, για ποιον τίτλο θέσης εργασίας προορίζεται το βιογραφικό σας σημείωμα (CV).

Πωλητής/τρια σε κατάστημα Volterra

Πωλητής/τρια σε κατάστημα Volterra


Η Volterra ΑΕ, ανακοινώνει ότι αναζητεί εργαζόμενο, στο κομμάτι των πωλήσεων με ικανότητες, κίνητρο και ενθουσιασμό για να στελεχώσει το κατάστημα Κερατσινίου.

Αρμοδιότητες:

  • Ανάπτυξη πελατολογίου
  • Εξυπηρέτηση πωλήσεων
  • Εξυπηρέτηση πελατών
  • Συνεργασία με τους εκπροσώπους και τα στελέχη της εταιρίας

Απαιτήσεις:

  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΑΤΕΙ ή Ιδιωτικής Σχολής. Σπουδές στα Οικονομικά, Διοίκηση Επιχειρήσεων ή σχετικό τεχνικό background (ηλεκτρολόγων, ηλεκτρονικών, ενέργειας, περιβάλλοντος, κλπ.) θα εκτιμηθεί.
  • Γενική προϋπηρεσία 1-2 ετών. Εμπειρία σε αντίστοιχη ή παρόμοια θέση θα εκτιμηθεί.
  • Πολύ καλή γνώση αγγλικών
  • Πολύ καλή γνώση Microsoft Office
  • Επικοινωνιακές και οργανωτικές ικανότητες

Τι προσφέρουμε:

  • Εργασία σε μια Αγορά και έναν Τομέα ταχύτατα αναπτυσσόμενο
  • Ιδανικό εργασιακό περιβάλλον
  • Σύμβαση αορίστου χρόνου

Αποστείλετε το βιογραφικό σας σημείωμα μέσω της παρακάτω, σχετικής φόρμας επικοινωνίας αναγράφοντας τον τίτλος θέσης: “Πωλητής/τρια σε κατάστημα Volterra”

Για περισσότερες πληροφορίες: Volterra ΑΕ, Αμαρουσίου Χαλανδρίου 16, 151 25, Μαρούσι Αττικής, 2130 88 3000, career@volterra.gr

Energy Management Analyst - Η θέση δεν είναι πλέον διαθέσιμη

Energy Management Analyst


We are searching for an Energy Analyst professional to join our trading team and be an integral part of our daily energy management portfolio activities. The role will involve active participation in the development of Volterra’s long and short term load portfolio analysis and forecasts in order to secure effective strategic planning implementation.

Responsibilities:

  • Conduct market analysis and draw meaningful conclusions
  • Build predictive models for Volterra’s asset portfolio management
  • Analyse data and information to discover risks, trends and patterns
  • Provide rolling load forecast and assist on cash-flow and strategy planning
  • Analyse data in order to quantify wholesale market costs & profits
  • Support decision making related to Volterra’s portfolio hedging activities
  • Produce periodic reports for the company’s management
  • Being up-to-date and adhering to the relevant energy legislation and regulations

Requirements:

  • Diploma in Engineering
  • MSc in Energy will be highly appreciated
  • Experience up to 2-3 years in the engineering field
  • Experience in the Energy Sector will be highly appreciated
  • Knowledge of a programming language (VBA, Matlab, Python, etc.)
  • Experience with machine learning algorithms will be considered a plus
  • Proficient level in English
  • Proficient use of MS Office
  • Analytical way of thinking and ability to learn fast
  • Logical reason & decisive action under pressure
  • Detail oriented

What we offer:

  • Competitive compensation package
  • Career opportunity in a highly developing and motivated business environment
  • Continuous training and learning

Αποστείλετε το βιογραφικό σας σημείωμα μέσω της παρακάτω, σχετικής φόρμας επικοινωνίας αναγράφοντας τον τίτλος θέσης: “Energy Management Analyst”

Για περισσότερες πληροφορίες: Volterra ΑΕ, Αμαρουσίου Χαλανδρίου 16, 151 25, Μαρούσι Αττικής, 2130 88 3000, career@volterra.gr

Εξωτερικός πωλητής Ενέργειας - Αθήνα, Θεσσαλονίκη και υπόλοιπες περιοχές της Ελλάδας

Εξωτερικός πωλητής Ενέργειας


Η Volterra, ανακοινώνει ότι αναζητεί εργαζόμενους με ικανότητες, κίνητρο και ενθουσιασμό για να στελεχώσουν τα καταστήματά μας στις παρακάτω περιοχές:

Αθήνα Θεσσαλονίκη Λοιπές περιοχές
Κερατσίνι Καλαμαριά Σέρρες
Εύοσμος Πάτρα
Μάρκου Μπότσαρη Κομοτηνή
Καλαμάτα
Καρδίτσα
Βέροια
Βόλος

Βασικές αρμοδιότητες της θέσης:

  • Ανάπτυξη πελατολογίου
  • Ανάπτυξη συνεργασιών και συνεργειών
  • Παρακολούθηση και υποστήριξη υφιστάμενου πελατολογίου
  • Επίτευξη μηνιαίων και ετήσιων στόχων

Επαγγελματικό προφίλ υποψηφίου:

  • Τουλάχιστον 3 έτη προϋπηρεσίας στον χώρο των πωλήσεων.
  • Εργασιακή εμπειρία σε πωλήσεις (b2b ή d2d) θα ληφθεί υπόψη
  • Πτυχίο ΑΕΙ/ ΤΕΙ ή αντίστοιχου Κολλεγίου
  • Πολύ καλή γνώση Αγγλικών
  • Πολύ καλή γνώση χρήσης εφαρμογών Microsoft Office
  • Εξαιρετική ικανότητα παρουσίασης και διαπραγμάτευσης
  • Ευελιξία, υπευθυνότητα και προσαρμοστικότητα

Τι προσφέρουμε:

  • Εργασία σε ένα δυναμικό περιβάλλον ταχύτατα αναπτυσσόμενο
  • Σύμβαση αορίστου χρόνου
  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών με στοχοθεσία

Αποστείλετε το βιογραφικό σας σημείωμα μέσω της παρακάτω, σχετικής φόρμας επικοινωνίας αναγράφοντας τον τίτλος θέσης: “Εξωτερικός πωλητής Ενέργειας “

Για περισσότερες πληροφορίες: Volterra ΑΕ, Αμαρουσίου Χαλανδρίου 16, 151 25, Μαρούσι Αττικής, 2130 88 3000, career@volterra.gr

Middle Office - Junior Reporting Analyst - Η θέση δεν είναι πλέον διαθέσιμη

Middle Office – Junior Reporting Analyst

Location:Marousi

Department

Τhe Middle Office Department is responsible for all aspects of Wholesale & Retail reporting for Volterra, including all commodity trading activity, group accounting and controlling activities, budgeting, planning and forecasting, and all internal and external reporting.

Main responsibilities:

  • Cooperation with the Senior Reporting analyst in order to deliver meaningful and accurate financial information
  • Analysis, including business commentary, scope and operational analysis of variance vs. budget/ forecast, and analysis vs. historic performance
  • Financial reporting to Hellenic Regulatory Authority for Energy and Ministry of Environment & Energy, including preparation of full statements and notes
  • Preparation and Submission of standard format monthly & quarterly reports to Volterra
  • Forecasting of Portfolio consumption
  • Ensuring consistency of all financial reporting

Requirements:

  • Degree in Engineering. Post graduate degree in Finance (or any other quantitative background) is desirable but not essential.
  • Excellent MS Excel skills, including VBA
  • Proficient in the use of Microsoft Office applications, especially Word & PowerPoint
  • 1-2 years of professional experience at the Engineering field

Candidate profile:

  • Capable of working effectively across all levels of the organization
  • Strong analytical skills and attention to detail
  • Ability to work under pressure and meet strict deadlines

What we offer:

  • Career in a rapidly evolving business and market sector
  • Opportunities for personal development and career growth
  • Competitive pay plus health insurance policy scheme

Αποστείλετε το βιογραφικό σας σημείωμα μέσω της παρακάτω, σχετικής φόρμας επικοινωνίας αναγράφοντας τον τίτλος θέσης: “Middle Office – Junior Reporting Analyst”

Για περισσότερες πληροφορίες: Volterra ΑΕ, Αμαρουσίου Χαλανδρίου 16, 151 25, Μαρούσι Αττικής, 2130 88 3000, career@volterra.gr

Στέλεχος Customer Care (part-time/4ωρη απασχόληση) - Η θέση δεν είναι πλέον διαθέσιμη

Στέλεχος Customer Care (part-time/4ωρη απασχόληση)

Η Volterra ΑΕ, μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στον κλάδο της Ηλεκτρικής Ενέργειας και του Φυσικού Αερίου στην Ελλάδα, αναζητά στέλεχος για το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, με τοποθεσία την έδρα της εταιρείας στο Μαρούσι.

Βασικά στοιχεία θέσης εργασίας

  • Ημερομηνία Ανάρτησης: 05/12/2019.
  • Κατάσταση Θέσης: Η Θέση είναι διαθέσιμη.
  • Γεωγραφική Θέση Απασχόλησης: Νομός Αττικής.
  • Καθεστώς Απασχόλησης: Μερική Απασχόληση.

Βασικές αρμοδιότητες της θέσης εργασίας

  • Cross sales • inbound new sales • outbound sales • change sales.
  • Διαχείριση και ανταπόκριση εισερχόμενων κλήσεων και εισερχόμενων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
  • Εξυπηρέτηση υπάρχοντος πελατολογίου ρεύματος και φυσικού αερίου (λογαριασμοί • πληρωμές • λοιπά αιτήματα).
  • Καταχώριση των σχετικών δεδομένων στα πληροφορικά συστήματα της εταιρίας.

Βασικά στοιχεία προφίλ υποψηφίου

  • Προϋπηρεσία 1-2 χρόνων σε call-center ή πωλήσεις γενικότερα. Εμπειρία στον χώρο της ενέργειας θα εκτιμηθεί.
  • Άριστες επικοινωνιακές ικανότητες σε προφορικό και γραπτό λόγο, και ιδιαίτερα στην τηλεφωνική επικοινωνία.
  • Πτυχίο ΑΕΙ, ΑΤΕΙ ή κολεγίου.
  • Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ και του πακέτου Microsoft Office.
  • Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας.

Τι προσφέρει η εταιρεία

  • Ανταγωνιστικές μηνιαίες απολαβές .
  • Ιδιωτική ασφάλιση.
  • Προοπτικές εξέλιξης σε ένα δυναμικό και αναπτυσσόμενο περιβάλλον εργασίας.

Αποστείλετε το βιογραφικό σας σημείωμα μέσω της παρακάτω, σχετικής φόρμας επικοινωνίας αναγράφοντας τον τίτλος θέσης: “Στέλεχος Customer Care (part-time/4ωρη απασχόληση)”

Για περισσότερες πληροφορίες: Volterra ΑΕ, Αμαρουσίου Χαλανδρίου 16, 151 25, Μαρούσι Αττικής, 2130 88 3000, career@volterra.gr

Customer Care Agent (Αθήνα)

Customer Care Agent (Αθήνα)

Η Volterra ΑΕ, μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στον κλάδο της Ηλεκτρικής Ενέργειας και του Φυσικού Αερίου στην Ελλάδα, αναζητά στέλεχος για το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, με τοποθεσία την έδρα της εταιρείας στο Μαρούσι.

Βασικά στοιχεία θέσης εργασίας

  • Ημερομηνία Ανάρτησης: 23/09/2019.
  • Κατάσταση Θέσης: Η Θέση είναι διαθέσιμη.
  • Γεωγραφική Θέση Απασχόλησης: Νομός Αττικής.
  • Καθεστώς Απασχόλησης: Πλήρης Απασχόληση.

Βασικές αρμοδιότητες της θέσης εργασίας

  • Διαχείριση και ανταπόκριση εισερχόμενων κλήσεων και εισερχόμενων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
  • Εξυπηρέτηση υπάρχοντος πελατολογίου ρεύματος και φυσικού αερίου (λογαριασμοί • πληρωμές • λοιπά αιτήματα).
  • Διάγνωση προβλημάτων των πελατών με στόχο την άμεση εξυπηρέτηση και επίλυσή τους.
  • Cross sales • inbound new sales • outbound sales • change sales.
  • Απευθείας συνεργασία με τα υπόλοιπα τμήματα της εμπορικής διεύθυνσης και τον προϊστάμενο της εξυπηρέτησης πελατών με σκοπό τη βέλτιστη ανάλυση και καταγραφή όλων των ζητημάτων εξυπηρέτησης πελατών.
  • Καταχώριση των σχετικών δεδομένων στα πληροφορικά συστήματα της εταιρίας.

Βασικά στοιχεία προφίλ υποψηφίου

  • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση 2 χρόνια. Εργασιακή εμπειρία σε εταιρία ενέργειας θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν.
  • Άριστες επικοινωνιακές ικανότητες σε προφορικό και γραπτό λόγο, και ιδιαίτερα στην τηλεφωνική επικοινωνία.
  • Πτυχίο ΑΕΙ, ΑΤΕΙ ή κολεγίου.
  • Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ και του πακέτου Microsoft Office.
  • Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας.

Τι προσφέρει η εταιρεία

  • Ανταγωνιστικό μηνιαίο μισθό.
  • Ιδιωτική ασφάλιση.
  • Προοπτικές εξέλιξης σε ένα δυναμικό και αναπτυσσόμενο περιβάλλον εργασίας.

Αποστείλετε το βιογραφικό σας σημείωμα μέσω της παρακάτω, σχετικής φόρμας επικοινωνίας αναγράφοντας τον τίτλος θέσης: “Customer Care Agent (Αθήνα)”

Για περισσότερες πληροφορίες: Volterra ΑΕ, Αμαρουσίου Χαλανδρίου 16, 151 25, Μαρούσι Αττικής, 2130 88 3000, career@volterra.gr

    Ναι
    Ναι

    Contact us