Στη Volterra προσφέρουμε ένα ευρύ φάσμα ειδικοτήτων απασχόλησης και συνεργασίας σε κάθε τομέα, από την Παραγωγή και την Προμήθεια μέχρι την Εμπορία. Οι θέσεις αυτές αφορούν κυρίως τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στο Μαρούσι, αλλά πολύ συχνά αναρτώνται θέσεις και για το δίκτυο καταστημάτων μας σε όλη την Ελλάδα.
Αν θέλεις και εσύ να γίνεις μέλος της, στείλε μας το βιογραφικό σου σημείωμα στο career@volterra.gr ή συμπλήρωσε την παρακάτω φόρμα. Βασικές προϋποθέσεις αποτελούν η διάθεση για εργασία, η επιθυμία για επαγγελματική πρόοδο και το δημιουργικό πνεύμα.
Όλες οι αιτήσεις, καθώς και τα προσωπικά σας στοιχεία, τηρούν στο μέγιστο βαθμό τις αρχές της εχεμύθειας και της εμπιστευτικότητας, και για κανένα λόγο δε διαβιβάζονται σε άλλες εξωτερικές εταιρείες ή συνεργάτες. Επίσης, να σας καταστήσουμε σαφές ότι με γραπτό σας αίτημα (είτε μέσω Fax: 2130 88 3299, είτε Ταχυδρομικά: Αμαρουσίου Χαλανδρίου 16, Μαρούσι, 151 25), μπορείτε ανά πάσα στιγμή εύκολα να αιτηθείτε τη διαγραφή των στοιχείων σας από τη βάση δεδομένων μας.
Θέσεις Εργασίας
Collection Agent
We are looking for a motivated and organized Collection Agent to join our Customer Care team and be an integral part of our daily Customer Service activities. The successful candidate will be responsible for collecting past due bills and ensuring that payments are received in a timely manner.
Responsibilities:
- Contact customers via phone and/or to collect past due bills.
- Negotiate payment plans with customers.
- Monitor accounts to ensure payments are received in a timely manner.
- Prepare reports on collection activities.
Maintain accurate records of customer accounts. - Collaborate with the relative of Sales Division.
Requirements:
- University or College degree.
- Previous experience in collections or customer service of at least 4-5 years.
- Excellent communication and negotiation skills.
- Ability to work independently and as part of a team.
- Strong organizational and time management skills.
- Proficiency in Microsoft Office Suite.
What we offer:
- Competitive salary.
- Private Health Insurance.
- Training & Development.
- Work along with leaders and experience executives in a developing organization and booming market.
Send your CV through the contact form below by selecting the position title: "Collection Agent"
Junior Procurement Specialist
We are looking for a junior Procurement Specialist to join our team. The successful candidate will be responsible for managing the procurement process and ensuring that all purchases are made in a timely and cost-effective manner.
Responsibilities:
- Manage the proposal preparations, tender offers and negotiations of purchase terms and conditions.
- Prepare and issue purchase orders, agreements, and the evaluation of bids.
- Monitor supplier performance and resolve relevant issues and concerns.
- Analyse industry and demand trends and support management with the development and implementation of sourcing strategies.
- Oversee the regulatory framework of the energy market.
Requirements:
- Work experience of 2-3 years in a business or an engineering field. Experience in a procurement role will be a strong asset.
- Excellent communication, interpersonal and negotiation skills.
- Strong analytical thinking and problem-solving skills.
- Excellent command of the English language and well-advanced skill levels in Microsoft Office and software applications.
- A bachelor's degree in business administration, economics or engineering.
What we offer:
- Competitive salary.
- Private Health Insurance.
- Training & Development.
- Work along with leaders and experience executives in a developing organization and booming market.
Send your CV through the contact form below by selecting the position title: "Junior Procurement Specialist"
Energy Management Analyst
We are searching for an Energy Analyst professional to join our trading team and be an integral part of our daily energy management portfolio activities. The role will involve active participation in the development of Volterra’s long and short term load portfolio analysis and forecasts in order to secure effective strategic planning implementation.
Responsibilities:
- Conduct market analysis and draw meaningful conclusions
- Build predictive models for Volterra’s asset portfolio management
- Analyze data and information to discover risks, trends and patterns
- Provide rolling load forecast and assist on cash-flow and strategy planning
- Analyze data in order to quantify wholesale market costs & profits
- Support decision making related to Volterra’s portfolio hedging activities
- Produce periodic reports for the company’s management
- Being up-to-date and adhering to the relevant energy legislation and regulations
Requirements:
- Diploma in Engineering MSc in Energy will be highly appreciated
- Experience up to 2-3 years in the engineering field
- Experience in the Energy Sector will be highly appreciated
Knowledge of a programming language (VBA, Matlab, Python, etc.) - Experience with machine learning algorithms will be considered a plus
- Proficient level in English
- Proficient use of MS Office
- Analytical way of thinking and ability to learn fast
- Logical reason & decisive action under pressure
- Detail oriented
What we offer:
- Competitive compensation package
- Career opportunity in a highly developing and motivated business environment
- Continuous training and learning
Αποστείλετε το βιογραφικό σας σημείωμα μέσω της παρακάτω, σχετικής φόρμας επικοινωνίας επιλέγοντας τον τίτλο θέσης: "Energy Management Analyst"
Για περισσότερες πληροφορίες: Volterra ΑΕ, Αμαρουσίου Χαλανδρίου 16, 151 25, Μαρούσι Αττικής, 2130 88 3000, career@volterra.gr
Sales Account Manager
Η θέση θα αναφέρεται στον Sales Manager και τη Διεύθυνση Πωλήσεων, με έδρα τα κεντρικά γραφεία της Εταιρείας στο Μαρούσι.
Απαιτήσεις της συγκεκριμένης θέσης:
- Εμπειρία στον χώρο των πωλήσεων, τουλάχιστον 3-5 ετών.
- Προηγούμενη εμπειρία ή γενικότερη γνώση του χώρου της ενέργειας είναι επιθυμητή.
- Πτυχίο Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης οικονομικών/θετικής κατεύθυνσης.
- Πολύ καλή γνώση Αγγλικών και του MS Office.
- Εξαιρετικές ικανότητες συνεργασίας, διαπραγμάτευσης και οργάνωσης του χρόνου και του όγκου του εργασιακού αντικειμένου.
Δυνατότητα μετακινήσεων και επαγγελματικών ταξιδιών.
Αρμοδιότητες:
- Ανάπτυξη πελατολογίου στη Χαμηλή και την Μέση Τάση.
- Διαχείριση υφιστάμενου πελατολογίου (ανανεώσεις, retention, εξυπηρέτηση πελατών, κλπ.).
- Δημιουργία διάφορων αναφορών, ενδεικτικά σχετικές με τα κόστη ενέργειας, την εξέλιξη του πελατολογίου, τις προμήθειες/αμοιβές συνεργατών, τις προβλέψεις των εισπράξεων και άλλες διάφορες ad-hoc αναφορές προς τη Διεύθυνση Πωλήσεων.
- Ανάλυση και χαρτογράφηση νέων αγορών.
- Reporting και feedback.
Η εταιρεία προσφέρει:
- Πολύ καλό πακέτο αποδοχών.
- Bonus βάσει επίτευξης στόχων.
- Πρόγραμμα Ομαδικής Ασφάλισης.
- Όλα τα απαραίτητα εργαλεία εργασίας (εταιρικό αυτοκίνητο, έξοδα μετακίνησης, κινητό τηλέφωνο, κλπ.)
- Ένταξη σε ένα οργανωμένο και δομημένο εργασιακό περιβάλλον με σαφείς δυνατότητες εξέλιξης.
Αποστείλετε το βιογραφικό σας σημείωμα μέσω της παρακάτω, σχετικής φόρμας επικοινωνίας επιλέγοντας τον τίτλο θέσης: "Sales Account Manager"
Για περισσότερες πληροφορίες: Volterra ΑΕ, Αμαρουσίου-Χαλανδρίου 16, 151 25, Μαρούσι Αττικής, 2130 88 3000, career@volterra.gr
Junior Reporting Analyst
Τοποθεσία: Μαρούσι
Main responsibilities:
- Κάτοχος Πτυχίου Μηχανολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρολόγου Μηχανικού και Μηχανικού Ηλεκτρονικών Υπολογιστών.
- Μεταπτυχιακές σπουδές στον χώρο της Ενέργειας ή των Οικονομικών θα θεωρηθούν πλεονέκτημα.
- Προϋπηρεσία 1-2 χρόνια στο αντικείμενο του ή στον χώρο της ενέργειας.
- Άριστη γνώση MS Office
- Πολύ καλή γνώση προγραμματισμού (Python, Fortran, VBA)
- Αναλυτικές δεξιότητες και ικανότητες διαχείρισης, επεξεργασίας και παρουσίασης δεδομένων
Requirements:
- Επεξεργασία ενεργειακών δεδομένων από και προς τις Ρυθμιστικές Αρχές Ενέργειας
- Ανάλυση του προφίλ κατανάλωσης των παροχών μέσης και χαμηλής τάσης.
- Δημιουργία διάφορων αναφορών, ενδεικτικά σχετικές με τα κόστη ενέργειας, την εξέλιξη του πελατολογίου, τις προμήθειες/αμοιβές συνεργατών, τις προβλέψεις των εισπράξεων και άλλες διάφορες ad-hoc αναφορές προς τη Διεύθυνση Πωλήσεων.
- Συντήρηση και ενημέρωση της αναφοράς P&L της Διεύθυνσης Πωλήσεων.
- Συνεργασία με άλλα τμήματα και Διευθύνσεις για την ολοκλήρωση δια-τμηματικών projects.
Ο υποψήφιος θα αναφέρεται στον Administration Manager.
Αποστείλετε το βιογραφικό σας σημείωμα μέσω της παρακάτω, σχετικής φόρμας επικοινωνίας επιλέγοντας τον τίτλο θέσης: "Middle Office – Junior Reporting Analyst"
Για περισσότερες πληροφορίες: Volterra ΑΕ, Αμαρουσίου Χαλανδρίου 16, 151 25, Μαρούσι Αττικής, 2130 88 3000, career@volterra.gr
Απαιτήσεις Θέσης
- Προετοιμασία τεχνικών αναλύσεων και παρουσίαση εξατομικευμένων οικονομικών προσφορών σε δυνητικούς και υφιστάμενους πελάτες
- Συνεχή παροχή υποστηρικτικών υπηρεσιών στους υφιστάμενους πελάτες
- Ανάλυση και αξιολόγηση των δεδομένων της αγοράς και του ανταγωνισμού και αναζήτηση νεών ευκαιριών για ανάπτυξη των πωλήσεων
- Προώθηση νέων ενεργειακών υπηρεσιών σε υφιστάμενους και νέους πελάτες
- Παρακολούθηση και διασφάλιση εφαρμογής της εμπορικής πολιτικής και των διαδικασιών της εταιρείας
- Παρακολούθηση KPI’s πωλήσεων και δημιουργία σχετικών αναφορών
Δεξιότητες / Προσόντα
- Πανεπιστημιακές σπουδές στα Οικονομικά, τη Διοίκηση Επιχειρήσεων. Σπουδές Ηλεκτρολόγου Μηχανολόγου ή/και Μηχανολόγου Μηχανικού θα συνεκτιμηθούν.
- 4 έως 6 χρόνια εμπειρίας στον χώρο των πωλήσεων, αποκλειστικά στον τομέα της Ενέργειας ή των Τηλεπικοινωνιών.
- Άριστη γνώση της αγοράς Ενέργειας
- Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας
- Άριστες γνώσεις Η/Υ
- Άριστες επικοινωνιακές και διαπροσωπικές δεξιότητες
- Αποδεδειγμένο ιστορικό επίτευξης/υπέρβασης στόχων πωλήσεων
- Ικανότητες ηγεσίας και διαχείρισης ανθρώπων
Τι προσφέρουμε
- Ανταγωνιστικό πακέτο αμοιβών
- Μπόνους επίτευξης στόχων
- Πακέτο παροχών
- Όλα τα απαραίτητα εργαλεία δουλειάς
- Άριστο περιβάλλον εργασίας
- Ευκαιρίες ανέλιξης και βελτίωσης του επαγγελματικού και προσωπικού προφίλ
Αποστείλετε το βιογραφικό σας σημείωμα μέσω της παρακάτω, σχετικής φόρμας επικοινωνίας επιλέγοντας τον τίτλο θέσης: “Key Account Manager”
Για περισσότερες πληροφορίες: Volterra ΑΕ, Αμαρουσίου Χαλανδρίου 16, 151 25, Μαρούσι Αττικής, 2130 88 3000, career@volterra.gr
Retail Manager
Η Volterra AE αναζητεί στέλεχος να καλύψει τη θέση του Retail Manager για το Δίκτυο Καταστημάτων της στην ηπειρωτική Ελλάδα. Η θέση αναφέρεται στον Retail Manager της Εταιρείας στη Διεύθυνση Λιανικής.
Αρμοδιότητες
- Ανάπτυξη και επίβλεψη των πωλήσεων και των δεικτών απόδοσης του Δικτύου Καταστημάτων
- Καθορισμός και παρακολούθηση της στοχοθεσίας των στελεχών πωλήσεων του Δικτύου Καταστημάτων
- Ανάλυση του ανταγωνισμού και των χαρακτηριστικών της αγοράς σε τοπικό και πανελλαδικό επίπεδο
- Εφαρμογή και τήρηση της εμπορικής πολιτικής της Εταιρείας
- Επίβλεψη των ενεργειών στρατηγικής και μάρκετινγκ σε τοπικό επίπεδο
Απαιτήσεις Θέσης
- Εμπειρία στον χώρο των πωλήσεων, τουλάχιστον 7-8 ετών εκ των οποίων 4-5 έτη στην επίβλεψη ή/και επιθεώρηση Δικτύου Καταστημάτων Λιανικής.
- Εμπειρία στον χώρο των υπηρεσιών απαραίτητη. Εμπειρία στον χώρο της τηλεφωνίας, συνδρομητικής τηλεόρασης και βέβαια της ενέργειας, θα εκτιμηθεί επιπρόσθετα.
- Πτυχίο Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, κατά προτίμηση στα Οικονομικά ή τη Διοίκηση Επιχειρήσεων ή το Μάρκετινγκ.
Πολύ καλή γνώση Αγγλικών και MS Office - Υψηλές ικανότητες συνεργασίας και μεταδοτικότητας.
- Ανεπτυγμένες διαπραγματευτικές και οργανωτικές ικανότητες.
- Δυνατότητα μετακινήσεων και ταξιδιών.
- Η εργασία απαιτεί ένα σημαντικό ποσοστό χρόνου εκτός γραφείου (περίπου 70%).
Η εταιρεία προσφέρει
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών.
- Bonus βάσει επίτευξης στόχων.
- Πρόγραμμα Ομαδικής Ασφάλισης.
- Όλα τα απαραίτητα εργαλεία εργασίας (εταιρικό αυτοκίνητο, έξοδα μετακίνησης, κινητό τηλέφωνο, κλπ.)
- Ένταξη σε ένα εργασιακό περιβάλλον οργανωμένο με διαρκείς δυνατότητες εξέλιξης.
- Εργασία σε έναν δυναμικό τομέα της Οικονομίας (αγορά Ενέργειας) με σαφείς και ισχυρές προοπτικές ανάπτυξης.
Αποστείλετε το βιογραφικό σας σημείωμα μέσω της παρακάτω, σχετικής φόρμας επικοινωνίας επιλέγοντας τον τίτλο θέσης: "Retail Manager"
Για περισσότερες πληροφορίες: Volterra ΑΕ, Αμαρουσίου Χαλανδρίου 16, 151 25, Μαρούσι Αττικής, 2130 88 3000, career@volterra.gr
Customer Care Agent (Αθήνα)
Η Volterra ΑΕ, μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στον κλάδο της Ηλεκτρικής Ενέργειας και του Φυσικού Αερίου στην Ελλάδα, αναζητά στέλεχος για το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, με τοποθεσία την έδρα της εταιρείας στο Μαρούσι.
Βασικά στοιχεία θέσης εργασίας
- Ημερομηνία Ανάρτησης: 23/09/2019.
- Κατάσταση Θέσης: Η Θέση είναι διαθέσιμη.
- Γεωγραφική Θέση Απασχόλησης: Νομός Αττικής.
- Καθεστώς Απασχόλησης: Πλήρης Απασχόληση.
Βασικές αρμοδιότητες της θέσης εργασίας
- Διαχείριση και ανταπόκριση εισερχόμενων κλήσεων και εισερχόμενων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
- Εξυπηρέτηση υπάρχοντος πελατολογίου ρεύματος και φυσικού αερίου (λογαριασμοί • πληρωμές • λοιπά αιτήματα).
- Διάγνωση προβλημάτων των πελατών με στόχο την άμεση εξυπηρέτηση και επίλυσή τους.
- Cross sales • inbound new sales • outbound sales • change sales.
- Απευθείας συνεργασία με τα υπόλοιπα τμήματα της εμπορικής διεύθυνσης και τον προϊστάμενο της εξυπηρέτησης πελατών με σκοπό τη βέλτιστη ανάλυση και καταγραφή όλων των ζητημάτων εξυπηρέτησης πελατών.
- Καταχώριση των σχετικών δεδομένων στα πληροφορικά συστήματα της εταιρίας.
Βασικά στοιχεία προφίλ υποψηφίου
- Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση 2 χρόνια. Εργασιακή εμπειρία σε εταιρία ενέργειας θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν.
- Άριστες επικοινωνιακές ικανότητες σε προφορικό και γραπτό λόγο, και ιδιαίτερα στην τηλεφωνική επικοινωνία.
- Πτυχίο ΑΕΙ, ΑΤΕΙ ή κολεγίου.
- Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ και του πακέτου Microsoft Office.
- Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας.
Τι προσφέρει η εταιρεία
- Ανταγωνιστικό μηνιαίο μισθό.
- Ιδιωτική ασφάλιση.
- Προοπτικές εξέλιξης σε ένα δυναμικό και αναπτυσσόμενο περιβάλλον εργασίας.
Αποστείλετε το βιογραφικό σας σημείωμα μέσω της παρακάτω, σχετικής φόρμας επικοινωνίας επιλέγοντας τον τίτλο θέσης: “Customer Care Agent (Αθήνα)”
Για περισσότερες πληροφορίες: Volterra ΑΕ, Αμαρουσίου Χαλανδρίου 16, 151 25, Μαρούσι Αττικής, 2130 88 3000, career@volterra.gr
Στέλεχος Customer Care (part-time/4ωρη απασχόληση)
Η Volterra ΑΕ, μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στον κλάδο της Ηλεκτρικής Ενέργειας και του Φυσικού Αερίου στην Ελλάδα, αναζητά στέλεχος για το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, με τοποθεσία την έδρα της εταιρείας στο Μαρούσι.
Βασικά στοιχεία θέσης εργασίας
- Ημερομηνία Ανάρτησης: 05/12/2019.
- Κατάσταση Θέσης: Η Θέση είναι διαθέσιμη.
- Γεωγραφική Θέση Απασχόλησης: Νομός Αττικής.
- Καθεστώς Απασχόλησης: Μερική Απασχόληση.
Βασικές αρμοδιότητες της θέσης εργασίας
- Cross sales • inbound new sales • outbound sales • change sales.
- Διαχείριση και ανταπόκριση εισερχόμενων κλήσεων και εισερχόμενων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
- Εξυπηρέτηση υπάρχοντος πελατολογίου ρεύματος και φυσικού αερίου (λογαριασμοί • πληρωμές • λοιπά αιτήματα).
- Καταχώριση των σχετικών δεδομένων στα πληροφορικά συστήματα της εταιρίας.
Βασικά στοιχεία προφίλ υποψηφίου
- Προϋπηρεσία 1-2 χρόνων σε call-center ή πωλήσεις γενικότερα. Εμπειρία στον χώρο της ενέργειας θα εκτιμηθεί.
- Άριστες επικοινωνιακές ικανότητες σε προφορικό και γραπτό λόγο, και ιδιαίτερα στην τηλεφωνική επικοινωνία.
- Πτυχίο ΑΕΙ, ΑΤΕΙ ή κολεγίου.
- Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ και του πακέτου Microsoft Office.
- Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας.
Τι προσφέρει η εταιρεία
- Ανταγωνιστικές μηνιαίες απολαβές .
- Ιδιωτική ασφάλιση.
- Προοπτικές εξέλιξης σε ένα δυναμικό και αναπτυσσόμενο περιβάλλον εργασίας.
Αποστείλετε το βιογραφικό σας σημείωμα μέσω της παρακάτω, σχετικής φόρμας επικοινωνίας επιλέγοντας τον τίτλο θέσης: "Στέλεχος Customer Care (part-time/4ωρη απασχόληση)"
Για περισσότερες πληροφορίες: Volterra ΑΕ, Αμαρουσίου Χαλανδρίου 16, 151 25, Μαρούσι Αττικής, 2130 88 3000, career@volterra.gr