Σύμβαση

1. Θα αλλάξει ο Προμηθευτής μου;

Ο νέος σας Προμηθευτής θα είναι η Protergia, αναπόσπαστο κομμάτι της “METLEN Energy & Metals Α.Ε.”, της μεγαλύτερης ιδιωτικής εταιρείας ενέργειας στην Ελλάδα που δραστηριοποιείται στην προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου προσφέροντας σύγχρονες και αξιόπιστες υπηρεσίες.

2. Θα επηρεαστεί με κάποιο τρόπο ο μετρητής Ηλεκτρικού Ρεύματος μου;

Ο μετρητής σας παραμένει ο ίδιος ωστόσο με την ολοκλήρωση της μετάβασης θα αλλάξει ο αριθμός διαδόχου της παροχής σας κατά έναν αύξοντα αριθμό πχ 1-12345678-01 σε 1-12345678-02.

Επιπλέον, με βάση τον αριθμό αυτό θα διαμορφωθεί και αντίστοιχος 12ψήφιος προκειμένου να αποτελεί το δικό σας προσωπικό αναγνωριστικό που θα μπορείτε να χρησιμοποιείτε στα σημεία επαφής και εξυπηρέτησης με την Protergia.

Πιο συγκεκριμένα στο ήδη διαμορφωμένο 11-ψήφιο Αριθμό Παροχής του παραδείγματος 1-12345678-02 θα παρατηρήσετε στο τέλος την εμφάνιση ενός επιπλέον νούμερου πχ 1-12345678-02 0. Το αναγνωριστικό αυτό νούμερο θα εμφανίζεται στο λογαριασμό σας και θα σας ζητείται σε κάθε σημείο εξυπηρέτησης μαζί μας.

3. Θα επηρεαστεί με κάποιο τρόπο ο ΗΚΑΣΠ Φυσικού Αερίου;

Ο αριθμός  ΗΚΑΣΠ Φυσικού Αερίου είναι μοναδικός και παραμένει αμετάβλητος.

4. Τι αλλάζει στη συμβατική μου σχέση ;

Σύμφωνα με την πρόσφατη επιστολή που λάβατε στις ΧΧ/2/2025 από το μήνα Απρίλιο 2025 η συμβατική σας σχέση θα μεταφερθεί στην Protergia, η οποία θα αποτελεί στο εφεξής τον προμηθευτή σας στο Ηλεκτρικό Ρεύμα (ή/και στο Φυσικό Αέριο). Τα τιμολογιακά χαρακτηριστικά που θα απολαμβάνετε είναι σύμφωνα με το αναγραφόμενο στην προσωποποιημένη επιστολή, τιμολόγιο Protergia για την κατηγορία πελάτη που ανήκετε.

5. Τι αλλάζει στις χρεώσεις των λογαριασμών Ηλεκτρικού Ρεύματος;

Αλλάζουν τα παρακάτω:

 

Α) Ο τρόπος υπολογισμού των Χρεώσεων Προμήθειας των κυμαινόμενων τιμολογίων Ηλεκτρικού Ρεύματος ανά κατηγορία πελάτη που θα απολαμβάνετε για 12 μήνες από τον Απρίλιο. Αναζητήστε περισσότερα στους κάτωθι συνδέσμους:

 

B) O τρόπος υπολογισμού των Έναντι λογαριασμών. Οι Έναντι λογαριασμοί εκδίδονται βάσει εκτιμήσεων κατανάλωσης σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η λήψη μηνιαίων πιστοποιημένων καταμετρήσεων από τον ΔΕΔΔΗΕ.

Συγκεκριμένα, η εκτίμηση θα στηρίζεται στις, κατά τη διάρκεια της σύμβασης, πιστοποιημένες καταμετρήσεις προς εκκαθάριση που θα έχει λάβει ο προμηθευτής από τον διαχειριστή του δικτύου διανομής, για το χρονικό διάστημα της εκπροσώπησης της εγκατάστασης του πελάτη από τον προμηθευτή. Στην περίπτωση αυτή, θα υπολογίζεται ο μέσος όρος των καταναλώσεων που εμφανίζονται στις πιστοποιημένες καταμετρήσεις και ο μέσος όρος θα χρησιμοποιείται ως βάση για τον υπό έκδοση Έναντι λογαριασμό. Για τις περιπτώσεις κατά τις οποίες ο προμηθευτής δεν έχει λάβει τις παραπάνω καταμετρήσεις, έστω μία φορά, η διαδικασία εκτίμησης της κατανάλωσης του πελάτη θα στηρίζεται: (Α) στα ιστορικά στοιχεία μετρήσεων της εγκατάστασης που λαμβάνει ο προμηθευτής από τον διαχειριστή του δικτύου διανομής, τα οποία αφορούν στο χρονικό διάστημα της εκπροσώπησης της εγκατάστασης του πελάτη από άλλους προμηθευτές και (Β) στο προφίλ των καταναλώσεων βάσει καταμετρήσεων που είναι διαθέσιμες στη βάση του προμηθευτή για πελάτες/παροχές αντίστοιχου μεγέθους με παρόμοια χρήση (μέσος όρος καταναλώσεων για αντίστοιχους πελάτες/αντίστοιχες παροχές και για αντίστοιχους μήνες παρελθόντων ετών). Στη συνέχεια, ο προμηθευτής θα συγκρίνει τα υπό (Α) και (Β) στοιχεία και θα χρησιμοποιεί για τους σκοπούς του λογαριασμού και της τιμολόγησης το μικρότερο από τα δύο ανωτέρω στοιχεία.

Σας υπενθυμίζουμε ότι οι Έναντι λογαριασμοί εκκαθαρίζονται με την έκδοση εκκαθαριστικού λογαριασμού εντός διαστήματος, συνήθως  4 μηνών.

Υπενθυμίζεται ότι δεν αλλάζουν οι Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις και οι Χρεώσεις υπέρ Τρίτων  οι οποίες υπολογίζονται και εφαρμόζονται, αδιακρίτως, για το σύνολο των προμηθευτών, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

6. Τι αλλάζει στις χρεώσεις των λογαριασμών Φυσικού Αερίου;

Αλλάζουν τα παρακάτω:

Α) Ο τρόπος υπολογισμού των Χρεώσεων Προμήθειας των κυμαινόμενων τιμολογίων Φυσικού Αερίου ανά κατηγορία πελάτη που θα απολαμβάνετε για 12 μήνες από τον Απρίλιο. Αναζητήστε περισσότερα στους κάτωθι συνδέσμους:

B) O τρόπος υπολογισμού των Έναντι λογαριασμών.

Αναφορικά με τους έναντι λογαριασμούς, που θα εκδίδονται βάσει εκτιμήσεων κατανάλωσης σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η λήψη μηνιαίων πιστοποιημένων καταμετρήσεων από τον Διαχειριστή Δικτύου Διανομής, η Μεθοδολογία Υπολογισμού Εκτιμώμενης Κατανάλωσης θα γίνεται ως εξής, κατά σειρά προτεραιότητας: (α) Εκτίμηση κατανάλωσης βάσει της αντίστοιχης περιόδου κατανάλωσης του προηγούμενου έτους, με καταγεγραμμένες ενδείξεις του Μετρητή, (β) Εκτίμηση κατανάλωσης βάσει της προηγούμενης περιόδου κατανάλωσης, με καταγεγραμμένες ενδείξεις του Μετρητή, (γ) Εκτίμηση κατανάλωσης βάσει της κατανάλωσης που έχει οριστεί σύμφωνα με την εκτιμώμενη ετήσια ποσότητα βάσει εγκατεστημένου φορτίου, σε συνδυασμό με τα τυπικά χαρακτηριστικά κατανάλωσης, όπως αυτά περιγράφονται στον Κώδικα Διαχείρισης Δικτύου Διανομής.

Υπενθυμίζουμε ότι οι Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις, οι φόροι και τα τέλη υπολογίζονται και εφαρμόζονται, αδιακρίτως, για το σύνολο των προμηθευτών, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

7. Χρειάζεται να κάνω εγώ κάποια ενέργεια για την παροχή μου (Ηλεκτρικού Ρεύματος ή/και Φυσικού Αερίου);

Απολύτως τίποτα! Από την πλευρά σας, δεν απαιτείται κάποια περαιτέρω ενέργεια, καθώς θα εξακολουθήσετε να έχετε πλήρη εικόνα της κατανάλωσής σας, ώστε να λαμβάνετε καλύτερες αποφάσεις για την ενέργεια του σπιτιού ή της επιχείρησής σας.

8. Μέχρι πότε θα έχω το δικαίωμα να αποχωρήσω από τη Σύμβαση Προμήθειας Ηλεκτρικού Ρεύματος ή Φυσικού Αερίου, χωρίς οικονομική επιβάρυνση;

Έχετε δικαίωμα να διακόψετε τη σύμβαση σας με την Protergia και να αλλάξετε προμηθευτή, χωρίς οικονομική επιβάρυνση, οποιαδήποτε χρονική στιγμή πριν ή μετά τη μετάβασή σας και στα νέα τιμολογιακά χαρακτηριστικά όπως περιγράφονται στην επιστολή που λάβατε.

9. Μέχρι πότε θα έχω το δικαίωμα να αποχωρήσω από τη Σύμβαση Προμήθειας Φυσικού Αερίου, χωρίς οικονομική επιβάρυνση;

Έχετε δικαίωμα να διακόψετε τη σύμβαση σας με την Protergia και να αλλάξετε προμηθευτή, χωρίς οικονομική επιβάρυνση, οποιαδήποτε χρονική στιγμή πριν ή μετά τη μετάβασή σας και στα νέα τιμολογιακά χαρακτηριστικά όπως περιγράφονται στην επιστολή που λάβατε.

Λογαριασμός

1. Αλλάζει η όψη του λογαριασμού που θα λαμβάνω για το Ηλεκτρικό Ρεύμα ή/και το Φυσικό Αέριο;

Ναι, ο λογαριασμός Ηλεκτρικού Ρεύματος ή/και Φυσικού Αερίου που θα λαμβάνετε μετά τη μετάβαση, θα έχει διαφορετική όψη από αυτή  του λογαριασμού της Volterra.

Μπορείτε να δείτε δείγμα λογαριασμού Ηλεκτρικού Ρεύματος σύμφωνα με το πρότυπο που συστήνει η ΡΑAΕY εδώ

Μπορείτε να δείτε δείγμα λογαριασμού Φυσικού Αερίου εδώ

Στόχος μας είναι η ομαλή σας μετάβαση στην Protergia καθώς και η παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου. 

2. Κάθε πότε θα εκδίδεται ο λογαριασμός μου (για Ηλεκτρικό Ρεύμα ή/και Φυσικό Αέριο) μετά τη μετάβαση στην Protergia;

Ο λογαριασμός Ηλεκτρικού Ρεύματος θα εκδίδεται μηνιαία σε σταθερή ημερομηνία (αρχές ή μέσα κάθε μήνα αναλόγως με τον κύκλο που θα ενταχθεί η παροχή σας), ανεξαρτήτως ημερομηνίας λήψης των ενδείξεων. Την πρώτη φορά που θα λάβετε λογαριασμό θα είναι νωρίτερα ή αργότερα μέσα στο μήνα, αλλά αυτή η ημερομηνία θα παραμείνει και για τους επόμενους μήνες.

Ο λογαριασμός Φυσικού Αερίου θα εκδίδεται και αυτός σταθερά στις 25 του εκάστοτε μήνα.

3. Θα εξακολουθήσω να λαμβάνω ενημέρωση έκδοσης λογαριασμού στο κινητό μου μετά τη μετάβαση;

Φυσικά! Η διαφορά είναι πως ο αποστολέας του έντυπου λογαριασμού θα είναι η Protergia. Εναλλακτικά, μπορείτε να επιλέξετε τη λήψη του λογαριασμού σας ηλεκτρονικά μέσω Email, Viber και SMS.

Η ομάδα εξυπηρέτησης της Protergia θα είναι δίπλα σας για ότι χρειάζεστε προκειμένου να έχετε μία ομαλή μετάβαση!

Πληρωμές και διακανονισμοί

1. Πως θα εξοφλούνται οι λογαριασμοί μου;

Τα υπόλοιπα λογαριασμών με το λογότυπο της Volterra, θα εξοφλούνται με τον Κωδικό ηλεκτρονικής πληρωμής RF που αναγράφεται στον αντίστοιχο λογαριασμό Volterra.

Στους λογαριασμούς που θα εκδοθούν από την Protergia ο Κωδικός Πληρωμής RF αλλάζει και συνεπώς θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε το νέο κωδικό RF για τις πληρωμές σας.

Σημειώνεται πως σε περίπτωση μη εξόφλησης του τελευταίου/τελικού λογαριασμού Volterra, το ποσό αυτό δεν θα αναγράφεται στους λογαριασμούς Protergia και οι πληρωμές τους θα πρέπει να γίνουν ξεχωριστά! Αυτό σημαίνει ότι μέχρι την πλήρη εξόφληση των λογαριασμών Volterra, εξακολουθείτε να οφείλετε το σχετικό υπόλοιπο.

Τυχόν χρεωστικά υπόλοιπα λογαριασμών Volterra, θα συμπεριληφθούν σε λογαριασμό Protergia σε δεύτερο χρόνο, μετά τον Ιούνιο.

2. Κατά την πληρωμή στο web banking, θα χρειαστεί να κάνω διαφορετικές επιλογές για την ολοκλήρωση της συναλλαγής;

Μπορείτε να πραγματοποιείτε τις πληρωμές σας εύκολα και γρήγορα μέσω του web/mobile banking χωρίς αναζήτηση του Οργανισμού/Επιχείρησης, χρησιμοποιώντας απλά τον Κωδικό Πληρωμής RF του λογαριασμού που θέλετε να εξοφλήσετε. Για εξόφληση λογαριασμού Volterra επιλέγετε RF Volterra και για εξόφληση λογαριασμού Protergia επιλέγετε RF Protergia.

3. Η ενεργή πάγια εντολή εξόφλησης λογαριασμού (Ηλεκτρικού Ρεύματος ή/και Φυσικού Αερίου) επηρεάζεται; Χρειάζεται εκ νέου ενεργοποίηση;

Η πάγια εντολή εξόφλησης που ήδη έχετε ενεργή στη Volterra αφορά αποκλειστικά τους λογαριασμούς με το λογότυπο Volterra.

Για την εξόφληση λογαριασμών Protergia μέσω πάγιας εντολής, μπορείτε να απευθυνθείτε με το νέο λογαριασμό Protergia στην Τράπεζά σας και να την ενεργοποιήσετε.

4. Ο ενεργός διακανονισμός που έχω συμφωνήσει για την αποπληρωμή του λογαριασμού (Ηλεκτρικού Ρεύματος ή/και Φυσικού Αερίου) επηρεάζεται;

Ο διακανονισμός σας και οι δόσεις σας παραμένουν ως έχουν συμφωνηθεί και  θα πρέπει να εξοφλούνται με τον Κωδικό ηλεκτρονικής πληρωμής RF της Volterra.

Στους λογαριασμούς που θα εκδοθούν από την Protergia ο Κωδικός Πληρωμής RF αλλάζει και συνεπώς θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε το νέο κωδικό RF για τις πληρωμές σας.

Σημειώνεται πως το ποσό του διακανονισμού του τελευταίου/τελικού λογαριασμού Volterra, δεν θα αναγράφεται στους νέους λογαριασμούς Protergia και η πληρωμή τους (διακανονισμός Volterra και λογαριασμός Protergia) θα πρέπει να γίνουν ξεχωριστά!

5. Αν θέλω να διακανονίσω νέο υπόλοιπο που έχω στην Volterra, που μπορώ να απευθυνθώ;

Για νέο διακανονισμό του υπολοίπου των λογαριασμών της Volterra μπορείτε να απευθυνθείτε στο 213 088 3000, από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-17:00.

6. Έχω παροχή στην Volterra με πιστωτικό υπόλοιπο και στην Protergia με χρεωστικό. Μπορώ να κάνω συμψηφισμό;

Ο συμψηφισμός πιστωτικού υπολοίπου δεν θα είναι εφικτός σε πρώτη φάση. Η δυνατότητα  θα υπάρξει σε επόμενο χρόνο.

Εξυπηρέτηση πελατών

1. Που θα απευθύνω τα αιτήματα μου σχετικά με την παροχή μου Ηλεκτρικού Ρεύματος ή/και Φυσικού Αερίου (τηλεφωνικώς, γραπτώς κλπ);

Η μετάβαση αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του Απριλίου του 2025 και έως τότε τα συστήματα και τα σημεία Εξυπηρέτησης Volterra θα παραμείνουν όπως τα γνωρίζετε. Σας διαβεβαιώνουμε, πως η αλλαγή αυτή δε θα επηρεάσει έως τότε σε τίποτα τις μεταξύ μας συναλλαγές. Εξακολουθείτε να επικοινωνείτε με την Εξυπηρέτηση Πελατών στο 2130883000 και να απευθύνεστε στα πλησιέστερα καταστήματα της Volterra. Οι παρεχόμενες υπηρεσίες που απολαμβάνατε θα ενισχυθούν μέσω των επιπλέον παροχών της Protergia.

Μετά την ολοκλήρωση της μετάβασης, μπορείτε να βρείτε την ομάδα Εξυπηρέτησης της Protergia στα 18311 και 2103448500. Επιπλέον, θα μπορείτε να συμπληρώσετε τη φόρμα εξυπηρέτησης online για οποιοδήποτε ερώτημα/αίτημα (https://www.protergia.gr/eksuphrethsh-pelatwn/epikoinwnia/forma-epikoinwnias) και η ομάδα της Protergia θα επικοινωνεί άμεσα μαζί σας.

2. Θα μπορώ να απευθυνθώ και στα καταστήματα Protergia για να εξυπηρετηθώ;

Η μετάβαση θα ολοκληρωθεί τον Απρίλιο  του 2025 και από τότε και έπειτα, θα  έχετε πρόσβαση σε ένα διευρυμένο δίκτυο 85 καταστημάτων πανελλαδικά! Με κάθε επίσκεψή σας σε ένα κατάστημα Protergia θα έρχεστε σε επαφή με το εξειδικευμένο προσωπικό της Protergia το οποίο θα σας κατευθύνει για τα προϊόντα ηλεκτρικού ρεύματος και φυσικού αερίου καθώς και για τις ενεργειακές λύσεις που ταιριάζουν στις ανάγκες σας.  Ανακαλύψτε εδώ το πλησιέστερο κατάστημα Protergia.

Εφαρμογή

1. Θα εξακολουθήσω να χρησιμοποιώ την ίδια εφαρμογή που είχα μέχρι τώρα;

Για λίγους μήνες ακόμα θα μπορείτε να κάνετε χρήση της εφαρμογής Volterraμου. Μετά τη μετάβασή σας στην Protergia, η ανανεωμένη εφαρμογή ProtergiaApp θα είναι στη διάθεσή σας για να έχετε όλο τον έλεγχο της κατανάλωσής σας στα χέρια σας... γρήγορα & εύκολα!

Σημαντική σημείωση: θα χρειαστεί να κάνετε Εγγραφή στο ProtergiaApp σύμφωνα με τις οδηγίες που θα βρείτε κατά την είσοδό σας στην εφαρμογή, καθώς το username & το password από την εφαρμογή Volterraμου ΔΕΝ μεταφέρονται.

Κατεβάστε και εγγραφείτε στη νέα εφαρμογή online στο https://account.protergia.gr/login  ή κατεβάστε την εφαρμογή https://www.protergia.gr/protergiaapp/  

2. Πότε θα μπορώ να ενεργοποιήσω τη νέα εφαρμογή;

Εφόσον η παροχή σας έχει μεταφερθεί στην Protergia, θα ενημερωθείτε με μήνυμα καλοσωρίσματος εκ μέρους της Protergia με όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες!

Εν συνεχεία, θα έχετε τη δυνατότητα να πραγματοποιήσετε την εγγραφή σας στο ProtergiaApp σύμφωνα με τις οδηγίες που θα βρείτε κατά την είσοδό σας στην εφαρμογή, καθώς το username & το password από την εφαρμογή Volterraμου ΔΕΝ μεταφέρονται.

Αν έχετε ακόμα απορίες, ερωτήσεις ή επισημάνσεις, παρακαλώ καλέστε μας στο (+30) 2130 88 3000 ή στείλτε μας e-mail μέσω της σχετικής φόρμας επικοινωνίας.

Τα στελέχη της Volterra έχουν πάντοτε τη διάθεση, να σας καθοδηγήσουν κατάλληλα.